maanantai 8. helmikuuta 2016

Roopelle oma koti?

Moikka taas pitkästä aikaa!


Mulla on ollu ihan kivaa täällä lauman kanssa. Se on opettanu mulle hyvin kuinka olla koira. Oon suoriutunu hienosti ja mamma on ihan rakastunu muhun, mutta tuumaa, että näitä tassuja on nyt  riittävästi tähän tilanteeseen, (ja kuka tietää etukäteen miten noi muut pojat muhun kohta suhtautuvat kun kasvan isoksi!) joten jos joku haluais antaa mulle hyvän kodin, niin voisin muuttaa, että saisin vieläkin  enemmän huomiota, vaikka mamma mua lelliikin.

Pstt: ... Mulla on molemmat killuttimet ja kaikki hampaat ja oon muutenkin tosi kelvollinen näyttöön, käyttöön tai sohvakaveriksi. Oon myös tervepäinen ja mulla on ihana luonne. Mamma sanoo, ettei musta voi tulla muuta kun ihanaluontoinen, koska mun molemmat vanhemmat ovat niin ihanaluontoisia. <3

By the way!... Mä lähdin pentueen ensimmäisenä, 7-viikkoisena uuteen kotiin, mutta ne halus palauttaa mut viikon päästä, koska eivät olleet ihan sisäistäneet, mitä se tarkoittaa, kun pentu tulee taloon. Korostivat vielä, että mussa ei ole mitään vikaa, mut heille se oli liian suuri yhtäkkinen muutos. No, sellasta voi sattua, vaikka kuinka käy asiat etukäteen läpi, mutta tottakai mamma otti mut ilomielin takas, koska se haluu itse tietää mihin mä päädyn, etten mä päädy johonkin sillan alle tai johonkin semmoseen paikkaan, mistä mä en tässä iässä ja terveenä vielä ees tajua mitään! 
Nii et .. täs mä olisin viel tarjolla, vain hyvään kotiin. Kohta mamma ei voi enää luopua musta. :S


T. Goyana's Brad Pitt a.k.a. Roope

Pennut koiranetissä


.. No joo, kuva ei oo paras mahdollinen, mutta kun mä oon niin vikkelä enkä pysy paikalla varsinkaan sillon kun tuijotetaan... tai siis se KAMERA tai mikäsenytonkaan, on liian hidas mun liikkeisiin. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti